26.01.2014 13:01

BVB „na kablu”

Władze Borussii Dortmund pozyskały nowego partnera. Tym razem została nim niemiecka sieć telewizji kablowej. Na czym polegać ma kooperacja?

Włodarze telewizji kablowej Unitymedia KabelBW zdołali wypracować porozumienie z przedstawicielami Borussii Dortmund. Medialne przedsiębiorstwo zostało partnerem klubu na poziomie „champion”.

Dzięki współpracy, której szczegółów nie ujawniono, Unitymedia będzie korzystać z prezencji swojego logotypu na klubowym stadionie. Obie strony będą również planować wspólne działania marketingowe.

Unitymedia rozdawać ma swoim klientom autografy gwiazd klubu czy też darmowe wejściówki na mecze. Firma ogłosiła współpracę poprzez specjalny materiał wideo umieszczony na portalach takich jak YouTube, w którym występują między innymi Jurgen Klopp, Roman Weidenfeller czy Sebastian Kehl.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing