29.08.2014 06:57

Chevrolet inwestuje w futbol

Po tym jak Chevrolet pojawił się na koszulkach Manchester United FC, firma szuka dalej możliwości promocji w piłce nożnej.


Świadczy o tym pięcioletni kontrakt sponsorski z Brazylijską Konfederacją Piłki Nożnej (CBF). Pierwszy raz efekty współpracy będą widocznie przy okazji towarzyskiego meczu Brazylii z Kolumbią, który zostanie rozegrany 5 września w Stanach Zjednoczonych.
 
Do tej pory partnerem CBF był niemiecki producent samochodów, Volkswagen. Chevrolet, podobnie jak Itau, Vivo, Guarana Antarctica czy Sadia będzie na drugim szczeblu sponsorskiej drabinki. Na najwyższym poziomie znajduje się rzecz jasna Nike.
 
Logo firmy pojawi się na spodniach oraz kurtkach reprezentantów, a także na autokarach, którymi podróżują kadrowicze.
 
Choć nie ujawniono kwot to należy pamiętać, że Volkswagen płacił rocznie około 10 milionów reali brazylijskich (około 3,3 mln euro). Brazylijskie media sugerują, że Chevrolet zapłaci sporo więcej, ale kwota nie przekroczy 20 milionów reali rocznie. 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński