01.09.2014 12:13

AC Milan z ciasteczkami

Zawarto nowe porozumienie pomiędzy AC Milanem i brytyjską marką produkującą przekąski McVitie's, należącą do United Biscuits.

AC Milan z ciasteczkami

McVitie’s Digestive był oficjalnym partnerem przedstawiciela Serie A przez ostatnie dwa sezony. Teraz, na mocy nowej umowy, której postanowienia nie zostały ujawnione, został sponsorem premium w sezonie 2014/15.
 
W rezultacie, McVitie’s będą korzystać z większych możliwości ekspozycji i współpracy z AC Milan w zakresie brandingu. Marka znalazła się na trzecim poziomie piramidy sponsorskiej, wraz z Frecciarossa, Hotpoint, IzipPlay, Huawei oraz Toyo Tyres.
 
Poprzez ten kontrakt brand chce wzmocnić swoją obecność w Serie A. Kilka dni temu ogłoszono także umowę sponsorską z innym zespołem rozgrywek – Genoa CFC.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński