20.09.2014 06:01

Jogurtowa LFP

Liga de Fútbol Profesional (LFP), czyli hiszpański zarządca dwóch najwyższych piłkarskich klas rozgrywkowych pozyskał nowego partnera.


Będzie nim marka Yogures Pascual. W ramach porozumienia brand zyskał prawa do aktywacji partnerstwa w 26 państwach w Afryce, Azji oraz Amerykach. Kontrakt podpisano na trzy lata.

Marka należąca do hiszpańskiej grupy Calidad Pascual rozpocznie międzynarodową kampanię „Energy to Succeed”.

– Dla nas współpraca z wiodącą hiszpańską firmą, która podobnie jak LFP, posiada międzynarodowe projekty, jest idealną platformą do dalszego rozwoju – przyznał Javier Tebas, prezes LFP.

Tebas dodał zarazem, iż przedstawiciele LFP prowadzą rozmowy z innymi partnerami, także w kontekście międzynarodowej wzajemnej promocji.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński