26.11.2013 14:47
Oknoplast dla Simoncelliego
Firma Oknoplast została sponsorem meczu charytatywnego pod hasłem „Wszyscy razem dla Simoncelliego”, rozegranego na terenie Włoch.
Spotkanie było dedykowane Marco Simoncelliemu (SIC), włoskiemu motocykliście, który zginął w wypadku na torze w 2011 r. Na boisku naprzeciwko siebie stanęły dwie drużyny – Przyjaciele SIC, czyli sportowcy kontra piosenkarze. W wydarzeniu udział wzięły gwiazdy znane na całym świecie m.in. Alberto Tomba oraz Zuccero.
Rozgrywkę śledziło 10 000 osób, a dochód ze sprzedaży biletów przeznaczony został na budowę centrum opieki dziennej dla osób niepełnosprawnych w Coriano, gdzie dorastał Marco.
Marco Simoncelli był włoskim motocyklistą, który zginął w 2011 roku w wypadku na drugim okrążeniu wyścigu o GP Malezji na torze Sepang. Mecz charytatywny odbył się w Parmie z inicjatywy dwóch organizacji Fundacji Marco Simoncelliego oraz la Nazionale Cantanti. Jego celem było wsparcie budowy centrum opieki dziennej dla osób niepełnosprawnych w Coriano, w prowincji Rimini, tam gdzie wychował się sportowiec.
Z jednej strony niezapomniane emocje, z drugiej szczytny cel, to czyni to wydarzenie tak wyjątkowym. Jako firma z europejskiej czołówki, z przyjemnością wspieramy takie inicjatywy – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
Mecz zakończył się wynikiem 4:2 dla Przyjaciół SIC. W tej rozgrywce jednak nie było przegranych. Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na budowę ośrodka dla niepełnosprawnych.
OKNOPLAST od lat aktywnie angażuje się w działalność charytatywną. Firma wspiera m.in. Stowarzyszenie „U Siemachy”, finansując wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazując środki na remonty potrzebnych pomieszczeń. OKNOPLAST to także ceniony mecenas sportu i sponsor znanych klubów takich jak Inter Mediolan, Borussia Dortmund, Olimpique Lyon.
Redakcja Sport Marketing