25.11.2013 13:53

LG zmienia taktykę

Od 2008 roku koreański producent elektroniki – firma LG współpracuje z władzami Formuły 1. Wygasający, pięcioletni dokument o współpracy nie zostanie jednak przedłużony.

W 2008 roku przedstawiciele LG podpisali dokument, na mocy którego firma ta rozpoczynała kooperację z najbardziej prestiżowymi wyścigami świata – Formułą 1. Koreański producent elektroniki został partnerem technicznym F1. Znaczenie LG mocno zmalało, gdy w minionym grudniu firma ta utraciła na rzecz marki Rolex status oficjalnie odpowiedzialnej za odmierzanie czasu przejazdów.

Wygasająca wraz z 2013 rokiem umowa pomiędzy LG i F1 nie zostanie przedłużona. Producent elektroniki użytkowej zamierza bowiem zmienić swoją marketingową strategię.

Podczas 94 wyścigów LG zapewniło zespołom Formuły 1 między innymi 220 telewizorów rozstawionych w padoku. W zamian marka otrzymała od 2010 roku 229,8 tysiąca sekund ekspozycji telewizyjnej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing