22.11.2013 09:02
VIVE liderem
Jak wynika z przeprowadzonego monitoringu serwisu społecznościowego Facebook, obecny sezon PGNiG Superligi przebiega pod znakiem znacznych wzrostów...
Zgodnie z raportem Pentagon Research, wzrasta tzw. Liczba Fanów do których docierały informacje publikowane za pośrednictwem wspomnianego serwisu.
Konta prowadzone przez zespoły ligowe zgromadziły łączną liczbę 80 527 „Lubię to” pomimo braku prowadzenia takowych kont przez dwa zespoły: MMTS Kwidzyn oraz Piotrkowianin Piotrków Trybunalski.
Tendencję wzrostową można potwierdzić chociażby statystykami konta społecznościowego drużyny KS VIVE Targi Kielce – obecnego Mistrza Polski, które w ciągu ostatniego miesiąca zyskało 10 727 fanów, co odpowiadało wzrostowi procentowemu o 7,07%.
Największy wzrost fanów dla konta VIVE Targów Kielce notujemy od 6 października, czyli okresu kiedy zwiększyło się zainteresowanie dyscypliną. W sierpniu i wrześniu napływ nowych fanów dla tego konta wachał się w granicach 30-90 osób dziennie, natomiast tylko 20 października konto powiększyło się aż o 813 nowych fanów.
Od połowy października utrzymuje się również wysoka liczba osób, które prowadzą swoje rozmowy na podstawie konta klubu z Kielc w serwisie społecznościowym Facebook. Wartość tej zmiennej była najwyższa 28.10 i wyniosła 11 732 kont.
Zwycięzcą przygotowanego rankingu został wspomniany wcześniej Mistrz Polski, którego FanPage zebrał łącznie 46 019 fanów. Miejsce drugie zajęła drużyna Gaz-System Pogoń Szczecin z wynikiem 8 777 osób, które „Lubią to”. Na trzecim stopniu podium uplasowała się drużyna Orlen Wisła Płock, której FanPage posiada 6 588 fanów.
Redakcja Sport Marketing