Pierwszy sponsor Euro 2016
Française des Jeux (FDJ), operator loterii, został pierwszym krajowym partnerem wspierającym piłkarskie mistrzostwa Europy w 2016 roku.
FDJ prowadzi sieć 33 tysięcy punktów sprzedaży w 12 tysiącach miast i wsi w całej Francji. Taka współpraca pomoże w promocji imprezy w całym kraju.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać FDJ jako pierwszego sponsora krajowego dla UEFA Euro 2016 – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.
– Dzięki 33 tysiącom punktów sprzedaży we Francji, FDJ jest idealnym miejscem dla promocji takiego wydarzenia w całym kraju, dzięki bliskości z fanami. FDJ był również aktywny we francuskim sporcie przez wiele lat, więc naturalnym jest, że chcą wziąć udział w największym wydarzeniu w kraju, dzieląc emocje – dodał.
Należy pamiętać, że UEFA pozwala na pozyskanie ośmiu krajowych partnerów dla Euro 2016, a także dziesięciu sponsorów globalnych.