05.10.2014 08:27

Pierwszy sponsor Euro 2016

Française des Jeux (FDJ), operator loterii, został pierwszym krajowym partnerem wspierającym piłkarskie mistrzostwa Europy w 2016 roku.

Pierwszy sponsor Euro 2016


FDJ prowadzi sieć 33 tysięcy punktów sprzedaży w 12 tysiącach miast i wsi w całej Francji. Taka współpraca pomoże w promocji imprezy w całym kraju.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać FDJ jako pierwszego sponsora krajowego dla UEFA Euro 2016 – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

– Dzięki 33 tysiącom punktów sprzedaży we Francji, FDJ jest idealnym miejscem dla promocji takiego wydarzenia w całym kraju, dzięki bliskości z fanami. FDJ był również aktywny we francuskim sporcie przez wiele lat, więc naturalnym jest, że chcą wziąć udział w największym wydarzeniu w kraju, dzieląc emocje – dodał.

Należy pamiętać, że UEFA pozwala na pozyskanie ośmiu krajowych partnerów dla Euro 2016, a także dziesięciu sponsorów globalnych.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński