14.11.2013 12:10

Mięsna drużyna

Najlepszy w minionym sezonie zespół NHL zdobył kolejnego sponsora. Tym razem została „rodzinna” nim firma zajmująca się przetwórstwem mięsnym.

Nowym sponsorem klubu Chicago Blackhawks, który bronić będzie Pucharu Stanley’a została firma Carl Buddig & Co. Przedsiębiorstwo to, które w 1886 roku jako mała, rodzinna firma zaczynało produkować mięsne przekąski będzie wspierać drużynę w trakcie sezonu 2013/2014.

Umowa obejmuje wszystkie 82 mecze sezonu. Dzięki kooperacji Carl Budding & Co zyska obecność w mediach współpracujących z klubem – takich jak WGN Radio, Chicago Tribune, WGN-TV. Logotyp firmy będzie również widoczny w hali, w której występują zawodnicy Chicago Blackhawks.

– Ponieważ Chicago Blackhawks to klub, który dzieli razem z nami troskę o tradycyjne rodzinne wartości cieszymy się, że współpraca z nim pozwoli zwiększyć wśród konsumentów świadomość naszej marki – mówi Tom Budding reprezentujący firmę.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing