Kolejny partner Belgów
Okazuje się, że dobra gra reprezentacji Belgii przekłada się na zainteresowanie sponsorów – właśnie podpisano umowę z kolejnym z nich. O jakiej firmie mowa?

Belgowie pewnie wywalczyli miejsce w przyszłorocznych Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, które odbędą się w Brazylii. W trakcie dziesięciu meczów eliminacyjnych nie odnieśli porażki, a dobra gra przyciągnęła inwestorów.
Nowym partnerem reprezentacji Belgii została francuska sieć hipermarketów – Carrefour. Umowę w tej sprawie przedstawiciele firmy podpisali z władzami KBVB – belgijskiego odpowiednika naszego PZPN.
Kooperacja rozpocząć ma się od przyszłorocznego mundialu i trwać do 2018 roku. Oprócz wspierania męskiej i żeńskiej kadry narodowej Carrefour zostanie również sponsorem Pucharu Belgii w piłce nożnej. Szczegóły współpracy nie zostały ujawnione.
Przypomnijmy, że wśród najważniejszych partnerów KBVB znajdują się już takie firmy jak: Belgacom, Verelst, Coca-Cola, ING, Ergo, GLS, Jupiler, PwC oraz BMW,

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



