12.10.2014 11:02

Nowa jakość Football League?

Football League, czyli zarządca angielskich rozgrywek piłkarskich Championship, League One i League Two, zatrudniła dwie nowe osoby.

Drew Barrand został mianowany dyrektorem ds. marketingu. To były dziennikarz „Marketing Magazine”, gdzie zajmował się głównie sportem. Ostatnio był dyrektorem w agencji marketingu sportu Pitch. Pracował przy kampaniach FIFA, UEFA i LOCOG.

Natomiast Ben Wright będzie pełnił funkcję dyrektora handlowego. Ostatnim jego pracodawcą była agencja Wasserman, gdzie zajmował stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu i partnerstw. Wcześniej był także szefem reklamy w Tottenham Hotspur, menedżerem sponsoringu w Angielskiej Federacji Piłkarskiej oraz brand menedżerem dla Carlsberga.

Dołączenie tej dwójki oznacza zakończenie prac nad restrukturyzacją pionu handlowego Football League. Jak przyznał prezes Shaun Harvey, cel na najbliższe miesiące i lata jest prosty. Rozgrywki mają generować wyższy poziom dochodów dla uczestniczących w nich klubów.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński