07.11.2013 08:00

Samba w butach

Kolekcja obuwia piłkarskiego w brazylijskich kolorach rozpoczyna kampanię adidas związaną z Mistrzostwami Świata FIFA 2014 w Brazylii.

 adidas zaprezentował kolekcję Samba, korki inspirowane Brazylią, które mają celebrować bogactwo kolorów i entuzjazm gospodarzy Mistrzostw Świata. Po raz pierwszy, jako część kolekcji Samba, adidas wypuścił dwa zupełnie nowe buty piłkarskie aż w dwóch z czterech segmentów – adizero f50, predator, nitrocharge i 11pro w krzykliwych, ekscytujących kolorystykach. Każdy but ma swoją odrębną tożsamość i jest wyposażony w najnowocześniejsze technologie, aby inspirować nową generację piłkarzy.

 
Debiut kolekcji Samba to również start kampanii “All in or Nothing” na Mistrzostwa Świata FIFA 2014 w Brazylii. Mundial to największe wydarzenie na świecie i platforma, na której hasło „graj albo odpuść” będzie przesłaniem dla najlepszych drużyn świata. W kampanii wystąpi cała drużyna gwiazd adidas –od Leo Messiego i Oscara po Daniego Alvesa i Mesuta Oezila.

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing