20.06.2011 14:19

Lavazza poda kawę na Wimbledonie

Włoska kafeteria Lavazza została partnerem turnieju tenisowego Wimbledon, zaliczanego do cyklu ATP. Umowa zawarta została na okres trzech lat.

Firma przejęła zaopatrzenie zawodów w napoje od Nescafe. – Zdecydowaliśmy się na wejście w tenis, ponieważ Wimbledon szanuje podobne wartości do naszych, czyli tradycję, historię, autentyczność i bogate doświadczenie. Tak, jak we Włoszech Lavazza to ikona kawy, tak w Wielkiej Brytanii tenis to przede wszystkim Wimbledon – stwierdził dyrektor marketingowy firmy.

– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z osiągnięcia porozumienia. Wimbledon i Lavazza cechuje ten sam entuzjazm, gloryfikacja wysokich standardów i jakości produktów oraz determinacja do bycia coraz lepszym. Lavazza nada turniejowi włoskiego stylu i charakterystyczny smak, co pozwoli na jeszcze lepszą obsługę gości – powiedział Michael Desmond, pracownik All England Club.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing