04.11.2013 12:12

„Słońca” pod ochroną

Dwa kluby koszykarskie z Phoenix pozyskały nowego partnera marketingowego, który zadbać ma o bezpieczeństwo zawodników i kibiców.

Firma Ghost Armor zajmuje się produkcją elektronicznych urządzeń zapewniających ochronę przed kradzieżą. Teraz przedsiębiorstwo to będzie współpracować z włodarzami klubów Phoenix Suns i Phoenix Mercury występujących odpowiednio  w NBA i WNBA.

Szczegóły umowy nie zostały ujawnione, ale wiadomo, że kooperacja trwać będzie przez kilka najbliższych lat. Na mocy kontraktu Ghost Armor zainstaluje swoje urządzenia wewnątrz hali US Airways Center, która jest domem obu drużyn.

Logotyp firmy pojawi się również na wielkim wyświetlaczu nad boiskiem. Ghost Armor umieści w hali również swoje stoisko, na którym prezentować będzie produkowany przez siebie asortyment.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing