Chińska komunikacja w AC Milan
Firma telekomunikacyjna z Chin, która niedawno rozpoczęła marketingową ofensywę w świecie piłki nożnej pozyskała nowego partnera – klub AC Milan.
Włodarze klubu AC Milan rozpoczęli współpracę z właścicielami firmy Huawei. Umowa parafowana przez obie strony zapewnia kooperację przez przynajmniej najbliższe trzy lata – do końca sezonu 2015/2016.
Na mocy podpisanych dokumentów chińska firma zostanie oficjalnym dostarczycielem usług komunikacyjnych klubu AC Milan. Dzięki temu będzie mogła wykorzystywać wizerunek klubu we Włoszech i poza granicami tego kraju.
Przypomnijmy, że Huawei niedawno rozpoczęło współpracę z hiszpańską organizacją LFP będącą odpowiedzialną za rozgrywki Primera Division i Segunda Division oraz Borussią Dortmund.
Za przygotowaniem kooperacji na linii AC Milan – Huawei stoi agencja Infront Italy.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Powrót do Bundesligi: adidas prezentuje nową oficjalną piłkę meczową na sezon 2026-27
adidas zawarł czteroletnią umowę z DFL na dostarczanie piłek meczowych dla Bundesligi i Bundesligi 2. Współpraca ta oznacza powrót adidasa do niemieckiego futbolu ligowego, ponieważ ostatnio dostarczał piłki meczowe dla obu lig w sezonie 2018/19.



