01.11.2013 07:00

PSG na cenzurowanym

Paris Saint-Germain oficjalnie potwierdziło lukratywny kontrakt z Qatar Tourism Authority, nie komentując plotek o złamaniu zasad Finansowego Fair Play.

Francuskie media donoszą, że umowa, o której mówi się od 2012 roku, warta jest między 150, a 200 mln euro rocznie. QTA chce w ten sposób wykorzystać rosnącą globalną markę Ligue 1 dla celów promocyjnych Kataru.

 
– Promocja turystyki jest dla nas niezwykle ważna. Dzięki współpracy Katar kojarzy się z Paryżem, co daje nam poczucie prestiżu, ambicji i doskonałości. – mówi Rashed Al Querse, dyrektor marketingu organizacji.
 
Natychmiast rozgorzały dyskusje na temat Finansowego Fair Play, ale wiceprezes klubu, Jean-Claude Blanc podkreśla, że nie ma konfliktu interesów, pomiędzy QTA, a Qatar Sports Investments – właścicielem PSG.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing