IMG z MLS
Agencja IMG została oficjalnym globalnym partnerem medialnym Major League Soccer oraz US Soccer. Porozumienie zawarto na osiem lat.

Firma zajmie się globalną dystrybucją praw medialnych. Jeżeli chodzi o reprezentacje to kontrakt obejmuje domowe mecze drużyny narodowej mężczyzn, jak i kobiet, między innymi cykle eliminacyjne do turniejów takich jak mistrzostwa świata w 2018 i 2022 roku.
Kontrakt wyklucza prawa medialne na terenie USA i Kanady. Udostępnia jednak IMG prawa do wszystkich platform, także tych cyfrowych oraz gier.
– Piłka nożna w Stanach Zjednoczonych poszła bardzo w górę, co doskonale pokazała reprezentacja w trakcie mistrzostw świata w Brazylii i dalsza ekspansja oraz rozwój MLS – przyznał Ioris Francini, prezes IMG Events and Media.
– MLS doświadcza ogromnego wzrostu frekwencji, inwestycji, infrastruktury stadionowej i zainteresowania telewidzów, a także transferów krajowych i międzynarodowych – dodał.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Powrót do Bundesligi: adidas prezentuje nową oficjalną piłkę meczową na sezon 2026-27
adidas zawarł czteroletnią umowę z DFL na dostarczanie piłek meczowych dla Bundesligi i Bundesligi 2. Współpraca ta oznacza powrót adidasa do niemieckiego futbolu ligowego, ponieważ ostatnio dostarczał piłki meczowe dla obu lig w sezonie 2018/19.



