03.10.2013 12:03

Nowe umowy Australian Open

Władze najbardziej prestiżowego turnieju piłkarskiego na terenie Australii mogą pochwalić się całą serią nowych umów sponsorskich podpisanych w ostatnim czasie.

Nowe umowy Australian Open

\"\"Przy ciągle zwiększających się nagrodach finansowych jakie otrzymują tenisiści za występy w turniejach z pewnością organizatorzy zawodów muszą przykładać się jeszcze bardziej do poszukiwań nowych sponsorów. Władze Australian Open świetnie się z tego obowiązku wywiązują.

Po pierwsze udało się im przedłużyć umowę z producentem samochodów, który jest głównym sponsorem turnieju – Kia będzie kooperować z władzami australijskich zawodów do 2018 roku. Równie długą umowę podpisali przedstawiciele producenta wina o nazwie Jacob’s Creek.

Nowym partnerem zostanie zaś firma Hisense, która będzie oficjalnym dostarczycielem telewizorów na potrzeby Australian Open. W przyszłym roku producent ten dostarczy „na korty” aż tysiąc teleodbiorników.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing