16.09.2013 12:07

Praca życia

Coca-Cola w związku z przyszłorocznymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej zafundowała pewnemu pasjonatowi fotografii pracę o jakiej nawet nie marzył.

Joel Robinson jest fanatykiem fotografii. Na jednym z portali społecznościowych umieszczał zdjęcia butelek Coca-Coli. Fotografie odnaleźli przedstawiciele producenta napojów i zaproponowali mu współpracę – Robinson robił zdjęcia butelek za pieniądze.

Teraz złożyli mu kolejną ofertę – tym razem jeszcze ciekawszą. Coca-Cola jest bowiem sponsorem trofeum, które zostanie wręczone najlepszej drużynie przyszłorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Z tej okazji zabierze trofeum w tournee po całym świcie.

Robinson ma za zadanie objechać razem z pucharem 89 krajów świata i uwieczniać jego podróż na zdjęciach, które potem będą umieszczane na specjalnym profilu na Twitterze. Tylko pozazdrościć…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing