04.09.2013 12:02

Nowy sponsor „Kanarkowych”

Brazylijski Związek Piłki Nożnej ewidentnie zyskuje zainteresowanie sponsorów przed przyszłorocznymi Mistrzostwami Świata, które odbędą się przecież w Brazylii.

Dowodem na to może być ciągle poszerzająca się grupa firm, które decydują się nawiązać współpracę z tą organizacją. Najnowszym partnerem Brazylijskiego Związku Piłki Nożnej (CBF) została firma kojarząca się z elektroniką – Samsung.

Ogłoszenie kooperacji nastąpiło podczas konferencji prasowej w mieście Brasilia. Żadnych szczegółów jednak nie ujawniono. – Dla firmy Samsung rozpoczęcie współpracy z brazylijską reprezentacją piłkarską to historyczny moment, z którego jesteśmy bardzo dumni – zapewniał KC Park stojący na czele koreańskiego giganta.

Przypomnijmy, że w portfolio CBF znajdują się już takie firmy jak: BRF, Unimed Seguros, Gol Linhas Aéreas, Nike, Itau, Vivo, Guarana Antarctica, Nestle, Extra, Gillette, Volkswagen i MasterCard.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing