Skullcandy w piłce nożnej
Dla piłkarzy, słuchawki stały się już obiektem kultu. Beats by Dre zostały nawet zabronione przez Francuski Związek Piłki Nożnej. Czas na nowego \"gracza\"...

W związku z ograniczeniami, rynek chce przejąć Skullcandy. Ambasadorem firmy został stoper PSG – Thiago Silva.
Produkty tego producenta reklamują już Kevin Durant, James Harden, Kyrie Irving, Derrick Rose, Andre Iguodala i Stevie Johnson.
– Marka Skullcandy obecna jest na rynku od dekady. Czas na zaatakowanie rynku w sposób bardziej zdecydowany. – mówi Feliciano Robayna, dyrektor ds. sportu marki.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



