22.08.2013 14:37

Słodki chwyt marketingowy

\"Po dokładnym przemyśleniu sprawy\", Szarapowa nie zostanie Sugarpovą. Nie zmienia to faktu, że o słodyczach tej marki usłyszał cały świat.

Słodki chwyt marketingowy

\"\"Przed turniejem US Open, w którym miała zagrać Maria Szarapowa, mówiło się, że Rosjanka wystąpi pod zmienionym nazwiskiem, aby promować własną linię cukierków. Tenisistka w USA się nie pojawi, ale chwyt marketingowy był udany.

Agent Max Eisenbud, który opiekują się zawodniczką, podkreśla kreatywne podejście do marketingu, dzięki któremu o słodyczach usłyszał cały sportowy świat.

Szarapowa zarabia najwięcej w kobiecym tenisie, inkasując w ubiegłym roku fiskalnym 29 milionów dolarów. Zaledwie 6 milionów z tej kwoty zarobiła na korcie, reszta pochodziła zaś od sponsorów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing