19.08.2013 09:53

HTC wybrało agencję

Wiemy już jaka agencja będzie dbać o odpowiednie wykorzystanie marketingowe wspierania przez HTC rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów.

\"\"Mająca swoją siedzibę na Tajwanie firma HTC rozpoczęła współpracę z UEFA dotyczącą Ligi Mistrzów i Ligi Europy w sezonie 2012/2013. Kooperacja trwać ma jeszcze przez najbliższe dwa sezony. Również tak długo firmie HTC pomagać ma Fuse – agencja należąca do Omnicom Media Group.

Producent elektroniki współpracował już z tą agencją pod koniec ubiegłego sezonu. Kooperacja dała pozytywne efekty, więc postanowiono ją przedłużyć o kolejne dwa sezony.

Warto zaznaczyć, że „na pokładzie” Fuse znajdują się już tak potężni klienci jak: Standard Chartered, Gatorade, McDonald’s, Nissan, Renault, Carlsberg, Intel, Virgin Media, Waitrose, John Lewis, Starbucks, Pepsi, Specsavers i Visa.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing