15.08.2013 08:03

Trener pomógł fanowi

Twitter staje się coraz potężniejszym narzędziem i przekonują się o tym nie tylko fani profesjonalnego sportu, ale także rozgrywek uczelnianych.

Trener pomógł fanowi

\"\"James Franklin jest trenerem drużyny futbolu amerykańskiego Uniwersytetu Vanderbilt i jak się okazuje fanem Twittera. Jego zespół niebawem rozpoczyna sezon, a jednemu z wiernych fanów obowiązki związane z pracą uniemożliwią obecność na stadionie.

Zrozpaczony kibic opisał sytuację na Twitterze. Franklin bardzo przejął się nienajlepszym położeniem fana i obiecał, że zadzwoni do jego przełożonego. W tym celu uzbierał wszelkie niezbędne informacje, by odpowiednio przygotować się do rozmowy.

Czy odniosła ona sukces? Tego jeszcze nie wiemy, ale będziemy sprawę śledzić na bieżąco.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing