Nowy partner MLS
Wells Fargo to nowy partner z dziedziny bankowości amerykańskiej ligi Major League Soccer. Umowa ma jednak tajemniczy charakter.
Nie znamy warunków kontraktu, podpisanego przez agencję Soccer United Marketing. Wiadomo jedynie, że porozumienie ma charakter długoterminowy.
Wells Fargo ma prawo wykorzystywać identyfikację wizualną rozgrywek we własnych materiałach marketingowych, a logo banku pojawiać się będzie w trakcie transmisji telewizyjnych z meczów ligowych.
Bank angażował się będzie także w szereg akcji społecznych, organizowanych przy MLS.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



