31.07.2013 11:03

Hertha „za kółkiem”

Władze klubu z Berlina postanowił przedłużyć umowę z producentem samochodów, który przez ostatnie lata dostarczał flotę do klubowego garażu.

Wspólna przygoda klubu Hertha BSC i Audi rozpoczęła się przed sezonem 2006/2007. Kooperacja najwyraźniej układa się bardzo dobrze, ponieważ obie strony postanowiły ją przedłużyć. Nowy kontrakt wydłuża ją o kolejne trzy lata – do 2016 roku.

Dzięki umowie, Audi uzyskało prezencję podczas licznych akcji marketingowych klubu, a reklamy tego producenta samochodów wyświetlane będą na stadionie podczas meczów. Audi odświeży oczywiście także garaże piłkarzy i władz klubu Hertha BSC dostarczając na ich potrzeby nowe pojazdy.

– Audi to partner, na którym można polegać i jesteśmy szczęśliwi, że możemy prezentować tę markę w otoczeniu klubu Hertha BSC – zapewniał Ingo Schiller stojący na czele klubu z Berlina.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing