Infront sprzeda Ekstraklasę
T-Mobile Ekstraklasa porozumiała się z Infront Sports&Media. Agencja marketingowa ma poszukiwać sponsorów, gotowych zainwestować w rozgrywki.
Infront otrzymało ekskluzywne prawa marketingowe na terenie Niemiec i Austrii. W ramach umowy, realizowane będą poszukiwania sponsorów, chętnych na prezencję w trakcie 296 meczów ligowych, umiejscowenie logotypu na rękawach wszystkich drużyn i integracji marki z grafikami telewizyjnymi. Ponadto, w pakiecie zawarte zostały prawa tytularne i dodatkowe kwestie reklamowe.
Zgodnie z oświadczeniem prasowym, rozgrywki docierają do ponad 22 milionów kibiców w Polsce i są doskonała platformą do pozycjonowania marki. Oficjalny pakiet sponsoringu – po tytularnym T-Mobile – jest oferowany pierwszy raz w historii ligi.
– Równolegle do wzrostu gospodarczego, polska piłka nożna doświadczyła tendencji wzrostowej – z międzynarodowymi sukcesami zawodników i organizacją Euro 2012. Infront, jako partner z ogromnym doświadczeniem, jest preferowany do dystrybucji tych praw po raz pierwszy. – mówi prezes zarządu Ekstraklasa SA, Bogusław Biszof.