20.07.2013 07:20

Liverpool na bank

Liverpool FC i bank Standard Chartered przedłużyli na dwa lata umowę sponsorską, która warta ma być 20 milionów funtów rocznie.

\"\"Bank, którego przychody w 90% pochodzą z Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, jest sponsorem strategicznym "The Reds" od 2010 roku i prezentuje swoje logo na koszulkach zespołu.

W ramach współpracy z instytucją finansową, drużyna rozpoczęła niedawno tournee po Azji i Australii, w ramach którego wystąpi w Dżakarcie, Melbourne i Bangkoku.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych trzech pierwszych wspaniałych lat z naszym partnerem. Pracują tam, gdzie mamy najwięcej fanów. – mówi Billy Hogan, dyrektor ds. handlu Liverpoolu.

Współpraca obu stron ma także charakter charytatywny, bowiem byli piłkarze i legendy klubu jeżdżą po świecie, uczestnicząc w programach przeciwko ślepocie i HIV.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing