Neymar ładuje baterie w Azji
Nowa gwiazda FC Barcelony - Brazylijczyk Neymar - przedłużył swoją indywidualną umowę sponsorską z azjatycką korporacją Panasonic.

21-letni napastnik podpisał czteroletni kontrakt z japońskim producentem elektroniki, który rozszerza warunki porozumienia z 2010 roku.
W ramach umowy, najbardziej "rynkowy" sportowiec roku 2012 i 2013 według SportsPro Media, będzie działał jako globalny ambasador marki w zakresie działań promocyjnych i reklamowych w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro (2016).
Nowa kampania reklamowa firmy, wdrażana w 193 krajach świata, została uruchomiona w Japonii w minionym tygodniu.
– Strategia ma na celu stworzenie nowego wizerunku, opartego na dynamice i szybkości. – przeczytać można w oficjalnym oświadczeniu Panasonic.
Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



