Nowa identyfikacja wizualna Eurochallenge
Przy okazji losowania tegorocznej edycji koszykarskich rozgrywek Eurochallenge w niemieckim Monachium, FIBA zaprezentowała nowy logotyp zawodów.
Identyfikacja wizualna została zaprezentowana przez sekretarza generalnego FIBA Europe – Kamila Novaka, który podkreślał, że przyszedł najwyższy czas na własną tożsamość tych rozgrywek.
Grafika jest ambigramem, tzn. jest wykonana w taki sposób, że po obróceniu całości można odczytać ten sam tekst.
Chociaż FIBA Europe utożsamiana jest z kolorem niebieskim, logotyp wykonany został w zielonych barwach.
– Wraz z nowym logo pokazujemy, że myślimy poważnie o klubowej koszykówce. To pierwszy krok do realizacji wyższych celów. – mówił Novak.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



