01.07.2013 11:19

Lojalność na plus

Choć konsumenci z całego świata są już nieco zmęczeni wszelkiego rodzaju programami lojalnościowymi to władze klubu z MLS zaciekawiły swoją ofertą.

Lojalność na plus

\"\"Portfele klientów z całego świata pękają w szwach. Bynajmniej nie dlatego, że mają w nich tyle pieniędzy – miejsce w nich zajmują bowiem różnego rodzaju karty członkowskie, które zapewniają zniżki dla stałych klientów.

Władze klubu Seattle Sounders FC zdołały jednak zainteresować swoich kibiców kolejną ofertą tego typu. Wprowadzony przed minionym sezonem program zniżek dla stałych bywalców klubowego stadionu przyniósł nadspodziewanie dobre efekty.

Specjalna karta pozwala na zakup picia i innych wyrobów spożywczych po bardzo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo przed meczami bramy stadionu otwierają się wcześniej niż dotychczas (na 90 minut przed pierwszym gwizdkiem sędziego) co daje więcej czasu na „zakupy”.

Efekt? W ciągu roku zysk ze sprzedaży objętych promocją produktów wzrósł z 30 do 47 tysięcy dolarów. Taki wynik był możliwy do osiągnięcia, dzięki temu, że aż 25 tysięcy kibiców skorzystało z klubowej karty rabatowej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing