01.07.2013 09:30

Hat-trick Herthy

Przed powrotem do najwyższej klasy rozgrywkowej Hertha BSC zbroi się nie tylko w piłkarzy, ale także w sponsorów, którzy dbać będą o budżet klubu.

Informowaliśmy już o tym, że władze Herthy BSC podpisały umowę dotyczącą sponsoringu z firmą ubezpieczeniową Direct Line. Okazuje się, że to nie koniec dobrych wieści dla specjalistów od marketingu pracujących w tym klubie.

Udało się bowiem także parafować po raz pierwszy w historii umowę z firmą Verivox zajmującą się między innymi analizą ofert firm energetycznych skierowanych do indywidualnego klienta. Kontrakt obowiązywać ma przez rok.

Nie można również zapominać o tym, że przedstawiciele Coca-Coli podpisali trzyletnie przedłużenie współpracy z berlińskim klubem. Tym samym Hertha BSC zdobyła imponujący, sponsoringowy hat-trick.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing