01.07.2013 04:41

EHF sprzedała swoje prawa

Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) podpisała długoterminową umowę dotyczącą zarządzania prawami medialnymi z agencją MP & Silva.

EHF sprzedała swoje prawa

\"\"Siedmioletni kontrakt, który został podpisany przez komercyjny oddział federacji – EHF Marketing GmbH – przekazuje w ręce agencji prawo sprzedaży praw medialnych do najważniejszych imprez organizowanych przez tę organizację.

Mowa o Lidze Mistrzów kobiet i mężczyzn, EHF Cup, Pucharze Zdobywców Pucharów oraz Challenge Cup.

Umowa obejmuje zarówno tradycyjne transmisje, jak i globalne prawa do sygnału strumieniowego dla firm bukmacherskich. Warunki współpracy zostały tym samym znacznie rozszerzone, w stosunku do poprzedniego porozumienia, zawartego w marcu ubiegłego roku.

– Piłka ręczna jest bardzo ważnym sportem, wręcz kluczowym dla europejskich i bliskowschodnich nadawców. MP & Silva będzie odgrywać w tym przypadku strategiczną rolę. – mówi prezes agencji, Andrea Radrizzani.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing