EHF sprzedała swoje prawa
Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) podpisała długoterminową umowę dotyczącą zarządzania prawami medialnymi z agencją MP & Silva.
Siedmioletni kontrakt, który został podpisany przez komercyjny oddział federacji – EHF Marketing GmbH – przekazuje w ręce agencji prawo sprzedaży praw medialnych do najważniejszych imprez organizowanych przez tę organizację.
Mowa o Lidze Mistrzów kobiet i mężczyzn, EHF Cup, Pucharze Zdobywców Pucharów oraz Challenge Cup.
Umowa obejmuje zarówno tradycyjne transmisje, jak i globalne prawa do sygnału strumieniowego dla firm bukmacherskich. Warunki współpracy zostały tym samym znacznie rozszerzone, w stosunku do poprzedniego porozumienia, zawartego w marcu ubiegłego roku.
– Piłka ręczna jest bardzo ważnym sportem, wręcz kluczowym dla europejskich i bliskowschodnich nadawców. MP & Silva będzie odgrywać w tym przypadku strategiczną rolę. – mówi prezes agencji, Andrea Radrizzani.