Nowy Jork promuje klub franczyzowy
W związku z wiadomością, że do Nowego Jorku zawita nowy klub franczyzowy, lokalna agencja marketingowa wykorzystuje jego wizerunek.
Lokalna agencja Hyperakt chce przywitać arabski kapitał w Nowym Jorku z pompą. Od 2015 roku, grać będzie tutaj bowiem wspólny zespół Manchesteru City FC i New York Yankees.
Hyperakt ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu sportowego. Agencja współpracowała z kanałami Fox Soccer i ESPN Magazine oraz włoskim dziennikiem Corriere della Sera.
– New York City FC będzie dużym projektem. Taka idea będzie orzeźwiająca dla franczyzy w sporcie amerykańskim. – przeczytać można w oświadczeniu Hyperakt.
Agencja buduje tożsamość klubu, przez trzy proste zabiegi – kreuje markę rozpoznawalną na całym świecie, oddając ikonografię Nowego Jorku, wykorzystuje barwy jego właścicieli i tworzy czystą, nowoczesną tożsamość, która trafi do młodych i dojrzałych nowojorskich fanów soccera.
Ciekawym pomysłem jest zastosowania logotypu z pięcioma kątami – reprezentującymi każdą z pięciu dzielnic miasta.