18.06.2013 09:47

Amerykanie i sport

Najnowsze badanie pokazuje przyzwyczajenia amerykańskich fanów sportu. Okazuje się, że social media zaczynają odgrywać coraz mniejszą rolę.

Sondaż przeprowadzono na grupie tysiąca dorosłych fanów sportu zamieszkujących USA. Wyniki mogą być dość zaskakujące. Okazuje się bowiem, że 25% z nich śledzi wydarzenia sportowe przy pomocy mediów społecznościowych. Na pierwszy rzut oka to sporo, ale w zeszłym roku odsetek ten wynosił o jeden procent więcej.

Nadal rośnie zaś grupa osób, które pozostają na bieżąco ze sportowymi wydarzeniami dzięki urządzeniom mobilnym. W tym roku, aż 35% fanów sięga po takie źródło informacji. Zwiększa się także odsetek osób, które śledzą sport poprzez telewizory podpięte pod internet (7%).

Najpopularniejszym medium społecznościowym nadal pozostaje Facebook. Więcej informacji znaleźć można na infografice tutaj.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing