12.06.2013 10:32

Manchster City „za kierownicą”

Klub piłkarski z Manchesteru pozyskał azjatyckiego partnera z branży motoryzacyjnej. Nie jest to bynajmniej zbyt prestiżowa marka samochodów.

Firma Daihatsu raczej nie kojarzy się w Europie z prestiżem i dobrą jakością. Nieco inaczej jest w Azji, gdzie japoński producent samochodów cieszy się większym uznaniem. Dlatego też to właśnie tego kontynentu dotyczyć ma współpraca Daihatsu i Manchesteru City FC.

Dokładniej mówiąc ograniczać będzie się ona do terytorium Indonezji. Daihatsu będzie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu w tym kraju. Umowa obowiązywać ma w trakcie przyszłego sezonu.

Na mocy kontraktu piłkarze wezmą udział w kręceniu spotu reklamowego firmy Daihatsu, który emitowany będzie w Indonezji oraz będą brali udział w działaniach promocyjnych tego producenta samochodów podczas swoich wizyt w Azji.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing