11.06.2013 10:28

Agencja się promuje

Jedna z brytyjskich agencji reklamowych postanowiła się wypromować. W tym celu stworzono aplikację umożliwiającą dość nietypowe wyścigi na 100 metrów.

Chodzi o agencję reklamową „Mom! Look what I made” z siedzibą w Londynie, której władze chciały, by jej nazwa była bardziej rozpoznawalna. Dlatego stworzono prostą grę internetową oraz spot, który zachęcał do skorzystania z niej.

Spot prezentuje najszybszego człowieka na ziemi – Usaina Bolta podczas jednego ze swoich wspaniałych startów w biegu na 100 metrów. Następnie rozpoczynają się poszukiwania najszybszego człowieka w internecie.

W tym właśnie celu skonstruowano grę, którą znaleźć można tutaj. Jest to internetowy bieg na 100 metrów, o którego wyniku nie decyduje jednak długość nóg, a szybkość palców. Jaki czas udało się Wam osiągnąć?

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing