06.06.2013 08:12

Wielka Brytania stawia na gimnastykę

Po dobrych Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w wykonaniu brytyjskich gimnastyków, czas wykorzystać ten sukces marketingowo.

Wielka Brytania stawia na gimnastykę

\"\"Organ zarządzający gimnastyką sportową w Wielkiej Brytanii chce wykorzystać sukces sportowy, jakim było zdobycię trzech brązowych i jednego srebrnego medalu na minionych igrzyskach olimpijskich. W związku z tym, wdrożona zostanie wkrótce nowa strategia biznesowa.

Organizacja współpracuje od 1996 roku z londyńską agencją b-focused. Jej zadaniem będzie teraz wykorzystanie rosnącego zainteresowania tą dyscypliną sportu na terenie Wielkiej Brytanii.

Według zgromadzonych statystyk, gimnastyka sportowa to sport, który przyciąga tutaj ponad 2,3 miliona widzów w ciągu roku, angażując aktywnie 210 tysięcy obywateli do jego uprawiania. To wyjątkowa okazja do propagowania dyscypliny wśród młodych Brytyjczyków.

– W wyniku tego, co działo się w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, nie ma lepszej okazji do komercjalizacji naszego sukcesu. – uważa Mark Gannon, dyrektor wykonawczy ds. biznesowych British Gymnastics.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing