Wielka Brytania stawia na gimnastykę
Po dobrych Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w wykonaniu brytyjskich gimnastyków, czas wykorzystać ten sukces marketingowo.
Organ zarządzający gimnastyką sportową w Wielkiej Brytanii chce wykorzystać sukces sportowy, jakim było zdobycię trzech brązowych i jednego srebrnego medalu na minionych igrzyskach olimpijskich. W związku z tym, wdrożona zostanie wkrótce nowa strategia biznesowa.
Organizacja współpracuje od 1996 roku z londyńską agencją b-focused. Jej zadaniem będzie teraz wykorzystanie rosnącego zainteresowania tą dyscypliną sportu na terenie Wielkiej Brytanii.
Według zgromadzonych statystyk, gimnastyka sportowa to sport, który przyciąga tutaj ponad 2,3 miliona widzów w ciągu roku, angażując aktywnie 210 tysięcy obywateli do jego uprawiania. To wyjątkowa okazja do propagowania dyscypliny wśród młodych Brytyjczyków.
– W wyniku tego, co działo się w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, nie ma lepszej okazji do komercjalizacji naszego sukcesu. – uważa Mark Gannon, dyrektor wykonawczy ds. biznesowych British Gymnastics.