Keller w indeksie Castrola
Castrol - oficjalny dostawca oleju silnikowego dla amerykańskiej kadry narodowej i ligi Major League Soccer - pozyskał nowego ambasadora.

W nowej kampanii marketingowej wystąpi Kasey Keller, były bramkarz Seattle Sounders FC, który występował także na angielskich, niemieckich i hiszpańskich boiskach.
– Jako były zawodnik, a obecnie analityk, mam zaszczyt współpracować z Castrol i wspierać ich w bieżące zaangażowanie w piłce nożnej. – stwierdził emerytowany sportowiec.
– Index Castrol to nowatorski sposób angażowania społeczności kibiców. To ekscytujące, że ewolucja zawodników na podstawie ich regularnych występów jest weryfikowana w tak precyzyjny sposób. – dodał Keller.
Index Castrol został uruchomiony podczas sponsoringu Euro 2008. Od tego czasu zyskał uznanie na całym świecie, wchodząć w amerykańską piłkę nożną w 2011 roku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Ile pieniędzy kluby Premier League wydały na prowizje agentów w ubiegłym roku?
Kluby Premier League wydały 409 milionów funtów na prowizje agentów. Manchester United znalazł się w pierwszej trójce klubów z największymi wydatkami mimo fatalnej postawy na boisku. Bournemouth i Nottingham Forest to kluby, które dobrze sobie radzą na boisku, mimo że ich wydatki były niższe.



