Perrier świętuje z tenisem
Na 2013 rok przypada 150-lecie marki Perrier - jednego z bastionów francuskiej twórczości reklamowej. Jak świętowano ten okrągły jubileusz?

Producent Perriera jest sponsorem tenisowego French Open na kortach Rolanda Garrosa. Aby uczcić 150-lecie swojego istnienia, firma wykorzystała wizerunek turnieju w swojej kampanii promocyjnej.
Perrier współpracowało z Andy Warhol Foundation, bowiem słynny amerykański artysta przez pewien czas pracował dla firmy, przygotowując szkice etykiet na butelki. Teraz wykonano specjalną aplikację dla kibiców z filtrami do zdjęć.
Dzięki "Perrier Pop Art" można edytować własne zdjęcia zrobione podczas meczów tenisowych, na które nakładane są charakterystyczne dla artysty barwy o wysokim kontrakście kolorystycznym.
To nie koniec promocji Perriera podczas zawodów. Pomiędzy pierwszym kortem, a Place des Mousquetaires wybudowano 3,5-metrową butelkę wody.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



