25.05.2013 08:50

Ford nie może uwierzyć

Firma Ford od wielu lat sponsoruje Ligę Mistrzów. Długa współpraca jest zaskoczeniem nawet dla przedstawicieli koncernu motoryzacyjnego.


– Nie spodziewaliśmy się, że będziemy wspierać te rozgrywki przez 21 lat. – mówi starszy specjalista ds. marketingu Forda, Mark Jones. 25 maja czeka nas bowiem finał Ligi Mistrzów, przed którym sponsorzy promują swoje usługi.

Ford jest jednym ze sponsorów rozgrywek, obok Adidasa, Heinekena i HTC, których logotypy pojawią się na bandach reklamowych stadionu Wembley w trakcie meczu.

Adidas postawi m.in. swoje "laboratorium" w Londynie, gdzie Zinedine Zidane omawiać będzie z kibicami przyszłość futbolu.

Wracająć do Forda, uważa się, że długa współpraca jest analogią do strategii firmy – podobnie jak rozwija się piłka nożna, rozwija się także proces technologiczny Forda.

Firma motoryzacyjna była także przez długi czas sponsorem transmisji angielskiej Premier League na antenach Sky.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing