Tyson przyjeżdża do Polski
W największych polskich miastach pojawią się wielkoformatowe siatki informujące o przyszłotygodniowej wizycie w Polsce Mike’a Tysona.
Reklamy OOH zlokalizowane w centralnych miejscach Warszawy, Gdańska i Krakowa są zapowiedzią najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego BLACK, która wystartuje już w połowie maja.
Mike Tyson, jeden z najbardziej utalentowanych sportowców świata, ambasador marki BLACK Energy Drink będzie gościł w Polsce
na zaproszenie Grupy FoodCare, wiodącego producenta napojów energetycznych. Już w najbliższy poniedziałek gwiazdor weźmie udział w konferencji prasowej inaugurującej najnowszą kampanię reklamową. W czasie jego pobytu w Polsce nagrany zostanie także najnowszy spot reklamowy marki BLACK.
– Ogromnie cieszymy się, że Mike Tyson przyjął zaproszenie do udziału w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej BLACK. Wspólnie przygotowaliśmy dla naszych fanów mnóstwo niespodzianek, z Mikiem Tysonem w roli głównej. – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.
Ogólnopolska kampania z udziałem sportowca wystartuje już 10 maja. Poza reklamą zewnętrzną, będzie obejmować dwa flighty kampanii telewizyjnej. W pierwszej odsłonie – fani BLACK będą mogli zobaczyć odświeżony, kultowy spot z udziałem Mike’a Tysona z 2012 r.– „BLACK SERVICE – Vending Machine”. W drugiej części kampanii wykorzystany zostanie zupełnie nowy spot, zrealizowany podczas tegorocznej wizyty gwiazdy w Polsce.
Napój energetyczny BLACK jest dostępny na polskim rynku od 2011 roku. W niespełna 1,5 roku od rynkowego debiutu marka zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. Od kwietnia 2012 r. ambasadorem marki jest Mike Tyson. BLACK Energy Drink jest – obok BLOW i N’GINE – trzecim napojem energetycznym w portfolio Grupy FoodCare – producenta popularnych marek, m.in. Gellwe, FRUGO, Fitella czy 4MOVE.