07.05.2013 05:16

Canal+ Sport traci, nSport idzie w górę

Zmiany w Canal+ i nSport podyktowane fuzją obu platform przyniosły spore zmiany dla obu stacji. Najwięcej zyskał kanał nSport, który ma coraz więcej widzów.

Canal+ Sport traci, nSport idzie w górę

W kwietniu 2013 roku, podstawowy kanał Canal+ oglądało średnio 11,75 tysięcy widzów, co w porównaniu z analogicznym okresem czasu przed rokiem oznacza wzrost o prawie 40%.

Traci Canal+ Sport, który obejrzało średnio 18,03 tys. kibiców, co daje spadek o 10,2%. Zmiana spowodowana jest przeniesieniem części spotkań T-Mobile Ekstraklasy na antenę Canal+ Family.

Sporo zyskał nSport. Kanał oglądało średnio 17,4 tys. abonentów, co w porównaniu z marcem, oznacza ponad trzykrotny wzrost zainteresowania jego ofertą.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing