26.04.2013 05:25

Spotkaj się z Tysonem

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego BLACK, należącego do firmy FoodCare. Nagrodą jest sam sportowiec.

\"\"Główną nagrodą w unikatowym konkursie jest ekskluzywne spotkanie ze światową gwiazdą sportu i ambasadorem BLACK – Mikiem Tysonem. Akcja, która potrwa do 12 maja br., jest jednocześnie zapowiedzią nowej kampanii z udziałem sportowca.

Na facebookowym fan page\’u BLACK Energy Drink dostępna jest już aplikacja, która przeniesie fanów marki wprost do… kasyna w Las Vegas. Na internautów czeka gra przypominająca kultowego Jednorękiego Bandytę. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy ustawić cztery takie same puszki BLACK w jednym rzędzie, a następnie przesłać wymyślony przez siebie slogan reklamowy z użyciem słów „BLACK ENERGY”.

Jurorzy konkursu codziennie wybierają jedno hasło, które honorują nagrodą dnia. Do wygrania są iPad Mini 16 GB, rękawice bokserskie oraz zestawy ekskluzywnych gadżetów marki BLACK ENERGY. Komisja konkursowa wybierze też zdobywcę nagrody głównej, który spotka się z Mikiem Tysonem podczas jego wizyty w Polsce.

– Przygotowując akcje konsumenckie dla fanów BLACK, zawsze stawiamy na to, aby użytkownicy mogli dać upust swojej fantazji i kreatywności. Tym razem przygotowaliśmy dla nich wyjątkową nagrodę w postaci ekskluzywnego spotkania z Mikiem Tysonem. A to dopiero początek wyjątkowych niespodzianek, które zaplanowaliśmy na ten rok dla fanów BLACK – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu w firmie FoodCare.

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ jest zapowiedzią nadchodzącej kampanii ATL i BTL marki BLACK Energy Drink z udziałem Mike’a Tysona. Aplikacja będzie dostępna do 12 maja 2013 r. Promocja konkursu wsparta jest kampanią reklamową na Facebooku. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing