22.04.2013 13:41

Telewizja sięga dalej

Piłka nożna kobiet to jedna z najdynamiczniej rozwijających się ostatnimi czasy dyscyplin sportowych w Polsce. Potwierdzają to wyniki oglądalności.

Telewizja sięga dalej

Pokazywany na żywo przez telewizję internetową ETV (www.etvlive.pl) mecz pomiędzy Medykiem Konin a Unią Racibórz przebił pod względem popularności między innymi oba pojedynki II ligi mężczyzn, które kilka dni wcześniej pokazywane były przez stację. Transmisję ze spotkania w Koninie, mimo niezbyt atrakcyjnego terminu, obejrzało w sumie blisko 900 widzów – to dwukrotnie więcej niż w trakcie rozgrywanego trzy dni wcześniej szlagierowego pojedynku w Łowiczu, w którym miejscowy Pelikan, podejmował liderującą w drugiej lidze Wisłę Płock. Sama strona internetowa stacji w dniu meczu zaliczyła ponad 4 tysiące odsłon.

– To bardzo dobry wynik oglądalności dla transmisji internetowej, szczególnie zważając na termin spotkania, które rozgrywane było w środku tygodnia o godzinie 15:30. Pokazuje to, że kobiecy futbol rozwija się, a Polacy coraz chętniej chcą oglądać go w telewizji. Liczymy, że zachęci to kobiece kluby piłkarskie do pokazywania swoich meczów na żywo w internecie, a sponsorów do inwestowania w tak interesującą i bardzo dobrze prosperującą dyscyplinę sportu – komentuje właściciel stacji, Mateusz Romian

Dwa wspomniane wcześniej pojedynki drugiej ligi piłkarskiej mężczyzn obejrzało ponad pół tysiąca kibiców.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing