17.06.2011 16:34

Tro Media tworzy grupe medialną na Euro 2012

Tro Media i Tylko Piłka podpisały porozumienie, którego celem jest budowa sportowego koncernu medialnego na Mistrzostwa Europy 2012.

Udostępnij

– Na świecie i w Polsce spada zainteresowanie prasą a rośnie zainteresowanie Internetem. Tylko Piłka jest świadoma tego trendu, dlatego już na starcie podejmuje współpracę z Tro Media, by nie ponosić później kosztów przenoszenia contentu do internetu, lecz działać jednocześnie na obu polach. Równocześnie Tylko Piłka nie odwraca się od prasy, ponieważ ma pomysły na innowacyjne podejście do wydawnictw tradycyjnych, zaprezentuje je już wkrótce- tłumaczy Stanisław Wedler, prezes Tylko Piłka.

Spółka zamierza wyspecjalizować się w wydawnictwach: książkowych, sportowych, bukmacherskich, a także w wydawnictwach dla dzieci i VIP-ów. Pierwszym krokiem będzie nowy design tygodnika Tylko Piłka. Od końca lipca tygodnik będzie wydawany na 68 stronach z kredową okładką.

Tradycyjne media będą wspierane oczywiście przez wydawnictwa internetowe. – Internet to przyszłość mediów sportowych – natychmiastowy przepływ informacji, możliwość przekazywania widowisk na żywo, dostęp do nieograniczonego tematycznie contentu, personalizacja dobieranych treści – tłumaczy Marcin Misztal, prezes Tro Media.

Należące do Tro Media – Boisko.pl to nowatorski portal sportowy, który ma stać się kompendium wiedzy o sporcie.

 – Filmy, zdjęcia, wywiady i grupy użytkowników, współpraca z Tylko Piłką są gwarancją najwyższego poziomu merytorycznego i oryginalności treści. Mieliśmy ponad milion odsłon już w pierwszym miesiącu istnienia serwisu- podkreśla Marcin Misztal.

Udostępnij
Michał Zagozdon

Michał Zagozdon