STS sponsorem Lecha
Lech Poznań potwierdził, że sponsorem strategicznym tego zespołu została firma bukmacherska STS. Logo pojawi się na koszulkach zespołu.
Kontrakt podpisany z nowym sponsorem ważny jest do końca sezonu 2013/2014. W nowych koszulkach, piłkarze Lecha wystąpią w meczu z Zagłębiem Lubin.
Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i Puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu. – Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z Lechem Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony – wyjaśnia prezes Star-Typ Sport Mateusz Juroszek.
W ramach umowy logotyp Star-Typ Sport znajdzie się na koszulkach piłkarzy Kolejorza. Reklamy firmy pojawią się na Stadionie Miejskim w Poznaniu w formie stałej oraz na bandach LED i telebimach podczas meczów. W przyszłości sponsor umożliwi kibicom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów na obiekcie. Ponadto wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu. – Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy. Właśnie wtedy rozpoczyna się praca nad budową sukcesu obu stron – mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.
Obie strony zobowiązały się do prowadzenia wspólnych akcji skierowanych do kibiców Lecha Poznań oraz klientów Star-Typ Sport, dla których od nowego sezonu zostaną przygotowane liczne konkursy z możliwością wygrania gadżetów Lecha, biletów na mecze oraz spotkań z piłkarzami. Nowy sponsor jest także w kontakcie z przedstawicielami kibiców, w celu wypracowania najefektywniejszego modelu współpracy – Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem, wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony – dodaje Mateusz Juroszek.
W nawiązaniu kontaktu ze sponsorem brała udział agencja marketingu sportowego 4 Sport and Marketing. Po wielu miesiącach starań i kontynuacji negocjacji przez klub cel został osiągnięty. Firma działa na naszym rynku od 2010 roku.
4 Sport and Marketing zajmuje się pozyskiwaniem sponsorów dla klubów sportowych, sportowców indywidualnych i na wydarzenia sportowe. W ubiegłym roku rozpoczęła rozmowy z Zakładami Bukmacherskimi STS w sprawie sponsoringu strategicznego Lecha Poznań. 4 SM pracował także przy pozyskaniu Kompanii Piwowarskiej jako sponsora Premium Lecha Poznań. – Niewątpliwie możemy mówić o sukcesie, szczególnie w tym trudnym okresie dla branży sponsoringu sportowego. Liczymy na to, że STS zwiąże się z Lechem długofalowo, co zmaksymalizuje pozytywne efekty zarówno dla sponsora jak i klubu – powiedział członek Zarządu 4SM Michał Lipczyński.