Małysz nadal w TVP
Jak wynika z badań Pentagon Research, Adam Małysz - mimo podjęcia współpracy z telewizją Eurosport - nadal kojarzony jest z nadawcą publicznym.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach panelu Pentagon Online – Adam Małysz pomimo całosezonowej współpracy w charakterze komentatora z telewizją Eurosport nadal jest kojarzony z TVP.
Logotypy sponsorów Adama Małysza podczas wywiadu dla TVP dotyczącego jego startu w Rajdzie Dakar zostały zamazane, co było zastanawiające wobec wcześniejszych profitów, które skoczek przynosił przez wiele lat Grupie TVP.
Były skoczek narciarski przez ponad 10 lat sukcesów był gwiazdą Telewizji Polskiej przyciągającą przed telewizory miliony widzów wraz z licznymi reklamodawcami dla kanałów Grupy TVP.
Ponad 60% respondentów nie było w stanie wskazać, w której stacji Adam Małysz był ekspertem podczas mijającego sezonu Pucharu Świata, co może wskazywać, że fakt współpracy ze sportowcem nie został w pełni wykorzystany przez Eurosport.