Kontrowersyjny sponsor skoków
Okazuje się, że podczas zawodów Pucharu Świata w Wiśle i Zakopanem na bandach reklamowych pojawiało się logo firmy produkującej biżuterię ze zwłok.
Chodzi o firmę Mevisto z Austrii, która zajmuje się wytwarzaniem cennych pamiątek z ludzkich szczątek pozostałych po kremacji. Do wytworzenia takiej biżuterii potrzebne jest 150 gram prochów lub 10 gram włosów.
Logotyp tego przedsiębiorstwa widoczny był na bandach reklamowych podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem oraz na ściankach, na tle których zawodnicy udzielali wywiadów. Górale są oburzeni zaistniałą sytuacją i głośno protestują.
Organizatorzy jednak umywają ręce, ponieważ umowę z tą firmą podpisała Międzynarodowa Federacja Narciarska i to na jej konto trafiły zyski z tego kontraktu – Tatrzański Związek Narciarski nie miał na to żadnego wpływu.
Nie mniej jednak niesmak pozostał…

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



