07.10.2011 10:28

Calsberg rozpoczyna kampanię przed EURO!

Główny sponsor Euro 2012 rozpoczyna kampanię reklamową. Pierwsza jej część skierowana jest do kibiców, którzy mecze Mistrzostw Europy chcą obejrzeć z trybun.


Co zrobisz, aby zdobyć bilety na UEFA Euro 2012? To hasło nowej kampanii reklamowej. Fani z całego świata będą rywalizować o bilety na turniej.

Jeden zwycięski kibic będzie miał także okazję przedstawić najlepszego piłkarza meczu finałowego. Bilety z ogólnodostępnej puli zostały już wyprzedane, dlatego akcja Calsberga to jedna z ostatnich możliwości na ich zdobycie.

Na razie kampania wystartowała na Facebooku, później zobaczymy reklamy w telewizji i billboardy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy Calsberg przedstawi na swoim profilu na Facebooku serię wyzwań, które mają wyłonić zwycięzcę wśród jego fanów. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing